top of page

Často kladené otázky

Stodola Popovice je místo, ve kterém zažijete nezapomenutelné zážitky..

Co zahrnuje pronájem areálu:

  • Nově zrekonstruovaný areál o rozloze 7000m2- venkovský dům a stodola (300m2) +terasa 80m2 po dobu 3 dnů (příprava - událost - úklid)

  • Přístup na přilehlou zahradu i louku.

  • Přístup z parkoviště do objektu Stodola Popovice.

  • Stoly  "kulaté"  10 ks a židle "Chiavari" pro 80 hostů umístěných dle Vašeho přání ve vnitřních prostorách.

  • Tři bufetové stoly (6m), 4 ks barových stolků.

  • Skládací židle obřadní, bílé 40 ks, cívkové stoly na terase.

  • Břízová slavobrána, nebo hexagon, obřadní stolek.

  • Vlastní bar s tekoucí vodou a dřezem.

  • Přípravný prostor cateringu s přímým vstupem do stodoly, který zahrnuje 2x dvoudřez, lednice, přípravné stoly, pulty, elektrický čtyř plotýnkový vařič, mikrovlnná trouba.

  • Prostor stodoly je klimatizovaný. Splňuje hygienické nároky na sociální zázemí i gastro prostor. 

  • Prostory areálu disponují romantickým výhledem na louku a potok Bystřice.

  • Možnost ubytování přímo v areálu Stodola Popovice (v případě svatby), kapacita 18 lůžek.

Jaký je poplatek za pronájem Stodoly Popovice?

Kompletní ceník  bude k vyžádání na emailové adrese "stodolapopovice@email.cz".

Jaká je kapacita areálu?

Budova dispozičně odpovídá kapacitě 80 sedících hostů.

Jaké termíny jsou k dispozici?

Informace o volných termínech jsou k vyžádání na emailové adrese "stodolapopovice@email.cz".
 

Požadujete zálohu za pronájem?

Ano, při podpisu smlouvy požadujeme zálohu ve výši 50% ceny pronájmu.

Kdy je splatná dodatečná platba?

Zbývající (doplatek) platba se odvíjí od termínu události, který odpovídá 6 měsíční lhůtě před konáním Vašeho pronájmu.

Jak si zarezervuji termín prohlídky nebo pronájmu?

Kontaktujete nás na e-mailové adrese "stodolapopovice@email.cz" a dohodneme si termín Vaší návštěvy, abychom Vám zaslali dostupnost volných termínů.

Musím si naplánovat prohlídku nebo se mohu jen zastavit?

Všechny prohlídky jsou pouze po domluvě.

Musím použít vámi navrhovaný catering/fotografy/DJ's?

Výběr necháme jen na vás. Poskytneme však kontakty.

Bude mít areál ve stejný den pronajat i jiná skupina?

Ne, areál stodoly Popovice bude výhradně pro Vás, abychom Vám zajistili naši plnou pozornost.

 

Je v okolí možnost noclehu?

Objekt disponuje kapacitou 18 lůžek. V případě potřeby větší kapacity jsou v okolí Hradce Králové (15min) jistě další možnosti ubytování.

Kolik aut pojme vaše parkoviště?

Kapacita parkoviště disponuje 20 parkovacích míst. Dále je možností využít centrální dvůr pro nakládku/vykládku zboží, případně parkování vozů služeb,"zajišťovacího týmu".

Jsou k dispozici stolní ubrusy, šálky, příbory, atd.?

V ceně pronájmu nejsou zahrnuty dekorační předměty ani jiné "provozní" nástroje. Můžeme je však nabídnout.

Mění se cena pronájmu, pokud mám v plánu mít obřad mimo Váš objekt či je speciálně zpoplatněný obřad ve stodole?

Struktura ceny pronájmu zůstává stejná, ať už je obřad pořádán na místě či mimo areál.

V kolik hodin budu mít přístup k výzdobě objektu?

Do areálu budete mít přístup v době uvedené ve Vaší smlouvě.

 

Zahrnujete "koordinátora" svatebního dne?

Stodola Popovice nezahrnuje služby koordinátora, ale máme zde „pověřenou osobu“, která Vám pomůže nasměrovat, zajistit a odpovědět na základní otázky. Naším cílem je udělat vše pro to, aby váš den proběhl hladce.

Budeme se moci dostat na místo včas, abychom mohli nacvičit náš obřad, či jiný program?

Přístup do objektu máte vždy rezervovaný na 3 dny, tzn., že v předchozím dni si jistě najdete prostor pro "nácvik".

 

Jak budou uspořádány stoly, židle atd. pro akci mé velikosti?

Při podpisu smlouvy bude k dispozici výkres objektu, do kterého budete mít možnost označit rozmístění mobiliáře.

Můžeme mít na pozemku ohňostroj?

Ohňostroje nejsou povoleny. Používání jakéhokoli typu plamene je zakázáno ve všech budovách a v celém areálu.

Mohou být vozidla ponechána přes noc?

Ano, areál disponuje parkovištěm s 18 parkovacími místy. Za vozidla, která zůstávají na parkovišti zodpovídá majitel vozu.

V kolik hodin musí skončit hudba?

V celém areálu i mimo něj striktně dodržujeme časové vymezení doby nočního klidu, který je stanoven v § 34 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví. Podle tohoto ustanovení se noční dobou rozumí doba mezi 22.00 a 6.00 hodinou. Hosté se v této době zdržují ve vnitřních prostorách a úroveň hlasitosti hluku musí zůstat ve stanovené, povolené normě.

Jaký je proces zacházení s odpady ve stodole?

Nájemní prostor je nutné uklidit a vrátit do původního stavu. Zákazník je odpovědný za odstranění všech dekorací a odpadků z nemovitosti, nebo jejich uložení do kontejneru v objektu.

Můžeme na stěny přibíjet dekorace, či na trámy pověsit dekorační předměty?

Chápeme, že z každé akce chcete udělat speciální a jedinečný zážitek. Vynaložíme veškeré úsilí, aby jste mohli připravit dekorace odrážející Vaše kreativní myšlení. Na našich stěnách nebo podlahách nesmíte používat žádné hřebíky, šrouby, sponky nebo pronikající předměty. Na místě nejsou povoleny třpytky ani fóliové (nepapírové) konfety. Na našich podlahách a stěnách je povolena pouze páska s nízkou lepivostí.

bottom of page